מטי מועדוני כושר סניף רמות
(לגברים בלבד)

הסניף ממוקם בקניון רמות הנמצא בשכונת רמות ומשרת את כלל תושבי העיר ואת תושבי יישובי הסביבה בקניון מגוון חנויות המציעות מגוון נרחב של עסקים עם מאות מקומות חנייה ללא עלות .

יחודו של קניון רמות בפעילויותיו המשפחתיות המגוונות המותאמות למגזר החרדי והדתי מידיי שבוע המיועדות לכל המשפחה כגון הופעות, פסטיבלים, ירידים ופעילויות למען הקהילה החברה והסביבה.

מעל 1200 מטר של מרכז ספורט וכושר עצום ומפואר הגדול באזור הכולל מתקן פונקציונאלי ענק לאימונים פונקציונליים, אימון פונקציונלי הינו גל חדש של ספורט וכושר ששוטף את ארצות הברית ואירופה ועכשיו הגיע לישראל.

לא משנה אם אתם צעירים או מבוגרים, תלמידים, בגן או בסוף הדוקטורט, ספורטאים חובבים או פשוט מחפשים אימון מגניב לשמירה על הכושר, אימון מכשולים הוא אימון שישפר לכם את היכולות, סיבולת לב ריאה, שיווי משקל, גמישות, זריזות ומעל הכל כוח, הרבה כוח.

המועדון מאובזר בציוד כושר ואירובי מגוון וברמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר, המשמש טובי במרכזי הבריאות והספורט בעולם הכולל מספר מתחמים ביניהם מתחם אירובי מתקדם, מתחם כוח עוצמתי, מתחם ענק של משקולות חופשיים, מתחם מגוון לשרירי הליבה והבטן המופרד (לאימונים אינטימיים), מתחם אימונים פונקציונלי חדיש הכולל שקי אגרוף שקים בולגרים, טרה בנד,  גומיות, חבלים, חבלי קפיצה, כדורי כוח במשקלים שונים,אנקונדה ועוד.

מועדון הכושר המרווח מאובזר במכשירים המתקדמים של חברת iHAMMER STRENGTH האמריקאית הטובה בעולם.

יתרונם הגדול של מכשירים אלו הוא בהנדסת הביומכניקה שלהם שמאפשרת זווית תנועה מדויקת ומלאה המאפשרת מיצוי תנועה מלא ואחיד בכל תרגיל. המכשיר בנוי בצורה א-סימטרית מאפיין זה מאפשר מגוון שיטות עבודה ומאפשר עבודה באופן עצמאי ובכך משיגים עבודה סימטרית מושלמת.

שעות פתיחה:
א'-ה: 6:00-23:00
ו': 6:00-15:00
מוצ"ש: חצי שעה אחרי צאת שבת עד 00:00